ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    יישור שיניים בגיל מבוגר

    מי נחשב למבוגר כשמתייחסים ליישור שיניים? בעצם כל מי שעברו את מה שנקרא גיל הגדילה נחשב למבוגר. כששלב הגדילה והצמיחה בגוף מסתיים, והתזוזות בעקבות צמיחה ושינוי חיצוני כבר לא קיימות, אז הרפואה מתייחסת למטופלים כמבוגרים כשמדובר בטיפול ליישור שיניים. בעבר היה מקובל בעיקר שילדים וצעירים היו מבצעים יישור שיניים. כיום, ניתן לראות אנשים בגילאי 40 וגם 50 המחליטים כי הגיע הזמן לשיניים ישרות וחיוך מושלם. תהליך יישור השניים מעט שונה אצל מבוגרים מאשר אצל צעירים, זאת מאחר והשיניים שלהם כבר לא צעירות והתהליכים עלולים להתעכב. כמובן שכל מקרה לגופו ובנושא יישור שיניים למבוגרים בחיפה במרפאתו של ד"ר אחמד שרפי מטפלים גם מבוגרים להגעה לתוצאה המיטבית ביותר במינימום זמן.

    יישור שיניים למבוגרים בחיפה איך לעשות זאת נכון

    למרפאה של ד״ר שרפי מגיעים הרבה מטופלים מבוגרים שחיפשו יישור שיניים למבוגרים בחיפה לא רק על מנת שיהיה קרוב אליהם ולא יאלצו לנסוע רחוק, אלא גם בשל השירות והמקצועיות של צוות המקום. על מנת לקבל את התוצאה המיטבית מומלץ כי הרופא שלכם יבצע תכנון מדוקדק של כל הטיפול אליו אתם נדרשים. תחילה, הוא יבצע צילומים ובדיקה של חלל הפה לראות מהי העבודה הנדרשת. לאחר מכן הוא יעדכן אתכם בשלבים הראשונים וכמובן בתדירות בה תיאלצו להגיע למרפאה (לא מדובר בתדירות תכופה) על מנת לבצע את השינויים הנדרשים לדוגמת מתיחות של גומיות.

     הגיל הוא רק מספר

    אנשים רבים שביצעו יישור שיניים בגיל מבוגר, השיגו תוצאות מצוינות והגיעו עד לחיוך המושלם עליו חלמו. לכאורה גם אם נדמה לכם כי מדובר בתהליך ארוך ומייגע, אכן שווה להגיע לתוצאות לשביעות רצונכם. במרפאתו של ד״ר אחמד שרפי, תוכלו להסתייע בצוות המומחים על מנת לעבור בשלום את התהליך ובד בבד לנהל חיי שגרה רגילים. פנו אליו עוד היום לייעוץ.

    אכפת לכם מהבריאות השיניים שלכם?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      טיפולי שיניים נוספים

      אורטודנט מומחה ליישור שיניים

      מומחה ליישור שינויים הינו רופא שיניים שסיים את תקופת הכשרתו ואת התמחותו, בארץ או בחוץ לארץ. בזכות שירותיו המקצועיים של מומחה זה, תקבלו מענה מקיף לגבי אפשרויות יישור השיניים השונות,...

      יישור שיניים באזור חיפה

      אנשים מתלבטים לא מעט לגבי תהליך יישור שיניים. ד״ר אחמד שרפי שמנהל מרפאת יישור שיניים בחיפה נשאל לא פעם האם תהליך יישור השיניים כואב ואיך להתמודד עם הפחד שיש להרבה...

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




        ענקית קידום האתרים בישראל