ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בחירה של אורטודנט מומחה

    יישור שיניים הוא סיפור רציני, מדובר בתהליך מתמשך, שנמשך בממוצע כשנה אצל צעירים, ואף עד שנתיים בגילאים בוגרים יותר, הכל תלוי כמובן במבנה הלסת והשיניים וכן המצב של הפה ועד כמה הוא חמור. מרבית הטיפול מתבצע בבית, אך עם זאת יש להגיע מפעם לפעם למרפאה להמשך טיפול. אחת הסיבות שכדאי לבחור לטפל אצל אורטודנט מומלץ, זו הסיבה שהוא יוכל להקל עליכם כמה שיותר את תהליך הטיפול. הוא יבחן את תכנית הטיפול, יתאים אותה לזמנים הנוחים לכם, לדוגמא באם מדובר בטיפול בתלמיד אולי תעדיפו שהטיפולים יהיו אחר הצהריים על מנת שלא יפספס לימודים או שאולי תעדיפו להגיע דווקא בימי שישי.

    אחד מהרופאים האורטודנטיים המנוסים באזור הצפון, הוא ד״ר אחמד שרפי, המנהל מרכז ליישור שיניים ולאסתטיקה של הפנים בחיפה.

    איך נדע מי הוא אורטודנט מומלץ

    מדובר בראש ובראשונה, באורטודנט, שהמטופלים שלו או רופאי שיניים שמכירים אותו ואת הליך העבודה שלו, מעריכים את המקצועיות שלו וגם את הדרך בה הוא מטפל, איך שהוא מתייחס למטופלים וכדומה. ככל שרופא יהיה מנוסה וההתנהלות שלו תהיה נכונה, כך הוא יחל לקבל המלצות, ועם השנים, ככל שיקפיד להצטיין, הוא יהפוך לאחד המומלצים בתחומו. חשוב מאוד להיפגש עם האורטודנט באופן אישי. להגיע לקליניקה שלו, להתרשם מהמקום, לבקש ממנו הצעת מחיר מתאימה לטיפולים שאתם צריכים לעבור, ולבחון יחד איתו מהי הדרך המהירה לבצע זאת. ד"ר אחמד שרפי, הוא רופא מומחה ומנוסה בתחום האורטופדיה. פנו אליו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ.

     בשיניים לא מתפשרים

    יש הרבה דברים שניתן להתפשר עליהם בחיים, טיפולי שיניים הם לא אחד מהם. חשיבות בריאות הפה והאסתטיקה שלו, חשובים מאוד לתפקוד יומיומי תקין. לכן ישנה חשיבות רבה לטיפול אצל אורטודנט מומחה ומנוסה לדוגמת ד״ר אחמד שרפי, שהינו בעל ניסיון רב בתחום, וטיפל בלא מעט מקרים מורכבים של יישור שיניים.

    אכפת לכם מהבריאות השיניים שלכם?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      טיפולי שיניים נוספים

      רופא שיניים בחיפה

      אם הנכם סובלים מבעיות שיניים שונות ומתגוררים באזור חיפה והצפון, מומלץ כי תפנו לקבל סיוע במרכז טיפולי שיניים בחיפה. כאשר ישנו כאב שיניים, נפלה סתימה, או פשוט צריך להגיע לבדיקה...

      חיוך ישר שווה מיליון דולר

      יישור שיניים הוא תהליך לא פשוט. מדובר בתהליך הכרוך במספר שלבים, ולכן קשה מאוד לזרז אותו. כל יישור שיניים שונה מהאחר, הכל תלוי במבנה הלסת, בצפיפות השיניים ועוד. המטרה של...

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




        ענקית קידום האתרים בישראל