ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך לבחור רופא שיניים

    הילד זקוק ליישור שיניים? הורים, אתם מבינים שאתם עומדים לפני החלטה חשובה מאוד בבחירת האורטודנט האידיאלי עבורכם. , סביר להניח כי קיבלתם כבר המלצות בפייסבוק, בקבוצות שלכם בווטסאפ ומהשכנים על אורטודנט מומחה מומלץ אבל אולי לבדוק גם המלצות של אנשים שהתנסו מקרוב. כדאי לכם לדעת שאתם חייבים לעשות ״סקר שוק״ מקיף כי ישנם אורטודנטים רבים כיום בשוק, ולכל אחד היתרונות שלו שלא תמיד יוכלו להתאים דווקא לכם, איך תדעו מי מתאים לכם? על כל זאת במאמר הבא.  ד״ר אחמד שרפי, הינו אורטודנט מומחה מומלץ אשר זכה למחמאות רבות ממטופליו ולא בכדי.

     טיפים לבחירת אורטודנט מומחה מומלץ

    על טיפול שיניים של מומחה בוודאי שלא תוותרו, אז איך תדעו אם הרופא מתאים דווקא לכם? הנה מספר דברים ששווה לכם לבדוק לפני שתחליטו:

    מקצועיות – יש לבדוק עד כמה האורטודנט מקצועי, זאת בעזרת המלצות שלו, ובדיקת עבודות שלו.

    זמינות – חשוב מאוד שהאורטודנט יהיה זמין לכם, ולא יהיו לו תורים ארוכי טווח של חודשים. לעיתים ביישור שיניים יש לחץ בלסת ודברים נוספים, המצריכים מענה מידי. בדקו היטב אם הוא זמין ומהן שעות הקבלה שלו.

    טיפול בילדים – האם האורטודנט מנוסה בטיפול בילדים? יש רופאים המטפלים לרוב בילדים והם מכירים את הפחדים הטבעיים והרגישות שיש לילדים, ולכן מכירים את הדרך לליבם.

    מחיר – בדקו כי המחיר של האורטודנט הוא מחיר סביר. מחירים נמוכים מעידים לעיתים על חוסר מקצועיות, בדקו כי המחיר מתאים לכם.

     כיצד לקבל את ההחלטה הנכונה?

    כדי לקבל החלטה חשובה כל כך, גם מבחינה רפואית שהעבודה תיעשה במקצועיות רבה וגם מבחינת התוצאה הסופית, מומלץ לבקש המלצות מחברים ולעיתים אף מרופא השיניים שלכם. הדבר שהכי מומלץ לעשות, זוהי התרשמות אישית פנים אל פנים מול הרופא. הגיעו לפגישת היכרות, התרשמו במקום מהמקצועיות, מהניסיון, ומהאופציות שיש לרופא להציע לכם. ד״ר אחמד שרפי, אורטודנט מומחה מומלץ, בעל ניסיון רב שנים אשר טיפל במקרים מורכבים מאוד, ישמח לפגוש אתכם לייעוץ.

    אכפת לכם מהבריאות השיניים שלכם?

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      טיפולי שיניים נוספים

      יישור שיניים בצפון

      הסיבות לביצוע יישור שיניים בחיפה הן רבות ומגוונות. החל משדרוג המראה, נסיבות רפואיות או שמא מדובר במצב אחר הדורש את יישור השיניים – יש לבצע הליך זה כראוי. מעוניינים גם...

      בחירה של אורטודנט מומחה

      יישור שיניים הוא סיפור רציני, מדובר בתהליך מתמשך, שנמשך בממוצע כשנה אצל צעירים, ואף עד שנתיים בגילאים בוגרים יותר, הכל תלוי כמובן במבנה הלסת והשיניים וכן המצב של הפה ועד...

      יישור שיניים באזור חיפה

      אנשים מתלבטים לא מעט לגבי תהליך יישור שיניים. ד״ר אחמד שרפי שמנהל מרפאת יישור שיניים בחיפה נשאל לא פעם האם תהליך יישור השיניים כואב ואיך להתמודד עם הפחד שיש להרבה...

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




        ענקית קידום האתרים בישראל